Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Λέτο Vs Βαλβέρδε και ...ότι πει ο Πρόεδρος

Πάω στοίχημα πως σ' όλους τους υπόλοιπους αγώνες του Ολυμπιακού ο Λέτο θα αγωνιστεί, έστω και σ’ ένα ημίχρονο. Κι ας μην είμαι Ολυμπιακάκιας. Πού τα ξέρω εγώ, ένας …αντιολυμπιακός; Μα συνομιλώ κατ΄’ ιδίαν με τον Πρόεδρο. Δε θέλω μλκ, ένας είναι ο Πρόεδρος και το λένε Σωκ. Με τα είπε τηλεφωνικά και απομαγνητοφωνώ τη συνομιλία μας για χάρη σας:

-Ph(lou…flis): 'Ελα ρε Σωκ. τι γίνεται καλά; Με το Λέτο, τι θα γίνει ρε αδερφέ; Μας τα πρήξατε.

-Σωκ.: Κοίτα phlou…flis –μα τι όνομα έχεις ρε αδελφέ, άλλαξέ το…

-Ph: Σωκράτη, άστα αυτά και έλα στην ερώτηση. Τι θα γίνει με το Λέτο;

-Σωκ.: okay. Να ξέρεις, όταν υπογράψαμε το συμβόλαιό τους με τους μλκ τους Άγγλους, έβαλαν και μια ρήτρα στο συμβόλαιο -με ψιλά γράμματα κι εγώ εκείνη την ημέρα δε φορούσα τα γυαλιά μου- που αναφέρει πως αν δεν συμπληρώσει 30 αγώνες μέσα στη σεζόν με τουλάχιστον 25λεπτή συμμετοχή σε καθέναν από αυτούς, θα χρειαστεί να πλερώσω επιπλέον 500.000 ευρώ στη Λίβερπουλ. Και πού να τα βρω τόσα ευρώ;

-Ph: εντάξει ρε Σωκ., λεφτά έχεις πού είναι το πρόβλημα;

-Σωκ: κοίτα phlou…flis. Δεν το αρνιέμαι αλλά είναι τζάμπα λεφτά. Και δε βγαίνουν κι εύκολα. Ξέρεις τι μίζες πρέπει να δίνω κάθε μέρα στους κυβερνητικούς για τα έργα και τις αναθέσεις που μου δίνουν; Άσε.

-Ph: Ναι, ναι τα ξέρω, τα γράφουν και οι εφημερίδες άλλωστε. Και τι θα γίνει με το παληκάρι;

-Σωκ.: Μέχρι στιγμής αυτός ο μλκ ο προπονητής, τον έχει βάλει σε 30 αγώνες αλλά μόνο στους 27 από αυτούς είχε παρουσία μεγαλύτερη των 25’. Και του λέω, του προπονητή: «‘Ισα μωρή χαμούρα, θα τον βάλεις να παίξει όπως και δήποτε στους επόμενους 3 αγώνες γιατί τζάμπα λεφτά δεν δίνω στους κ…εγγλέζους. Εκτός κι αν τα βάλεις εσύ από την τσέπη σου. Θα πω στο κ…παιδο να σου ζητήσει συγγνώμη, σε χαρτί γραμμένη, κι εσύ θα κάνεις αυτό που σου λέω εγώ. Ξηγηθήκαμε; Εδώ είναι Πειραιάς, δεν είναι η Σπανία

-Ph: Και αυτός κατάλαβε; Και τι είπε;

-Σωκ: Καλά, τι μας ρωτάς ρε phlou…flis; Τι να πει, τα μάζεψε κι έφυγε σαν κατουρημένος σκύλος. Εγώ τον πήρα από ομαδούλα και τον έφερα σε ομαδάρα. Τί να μας πει ο κου...λας!
-Ph: οκ, Σωκ. Σ' ευχαριστώ και τα λέμε. Ε;;
-Σωκ.: Εντάξει ρε phlou...flis. Νάσαι καλά.. Α και πού σε, ...πελάτης μου είσαι έτσι κι αλλιώς. Να μη σε εξυπηρετήσω;
-Ph.: (τα υπόλοιπα δε γράφονται γιατί είναι ...γαλλικά)
ΥΓ. Για να ξέρετε ποιοι επιτέλους διοικούν το ελληνικό ποδόσφαιρο, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: