Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009

Διάλογος ωσάν...κακοτεχνία

Διαβάζω, Ακούω, Βλέπω πως ...Στον εθνικό διάλογο για την παιδεία, ή διάλογο από μηδενικής βάσης ή πως αλλιώς θέλετε να τον πείτε, συζητάνε και καταθέτουν προτάσεις, κυρίως, για την αποδέσμευση του λυκείου από τις πανελλαδικές εξετάσεις, για το εθνικό απολυτήριο, για την πάταξη της παραπαιδείας για ...
Μα δεν υπάρχει ένας, ακόμα και μισός, που να αντιλαμβάνεται πως ΔΕΝ γίνεται να κτίσεις μια οικοδομή ξεκινώντας από τον 4ο όροφο; Μα ούτε ένας; Ακόμα και πανεπιστημιακός; Οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, ...ποσοστά επί των πανελλαδικών εξετάσεων ζητάνε και όχι αναβαθμίσεις και κουραφέξαλα. Αυτός ο διάλογος θα καταλήξει ωσάν κακοτεχνία και τότε θα πρέπει να επέμβει το ...ΥΠΕΧΩΔΕ (το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: