Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ανοίγουν τα Τέμπη για να τα ...ξανακλείσουν

Τη Μεγάλη Πέμπτη αναμένεται να ανοίξουν τα Τέμπη προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι εκδρομείς του Πάσχα. Ο αυτοκινητόδρομος θα κλείσει πάλι τη Δευτέρα 12 Απριλίου ώστε να ολοκληρωθούν οι υπόλοιπες εργασίες για την αποκατάσταση του δρόμου. Ας σημειωθεί πως δεν έχει απομακρυνθεί εντελώς ο κίνδυνος να γίνει νέα κατολίσθηση...

Απορίαν έχω: Τώρα για το καλό των εκδρομέων ανοίγει ή για το καλό της εταιρείας. Φαντάζεστε να γίνει κάτι….

ΥΓ. Είμαι σίγουρος πως τα διόδια δε θα λειτουργήσουν, η εταιρεία θα συμπεριφερθεί με …μεγαλοθυμία. Ελπίζω να μη με απογοητεύσει. Ίδωμεν!

2 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

ο πατερας μου περασε σημερα και φυσικα... δεν πληρωσαν ! Μα πώς μας σκεφτονται;;
Εχω ακομη τις αμφιβολιες μου για το πως θα περασουμε το Πασχα...:/ Αλλα δε βαριεστε...

phlou...flis είπε...

@Αλς: πάλι καλά