Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Βόρεια, Μακεδονία, Δημοκρατία


πηγέ: HeLLeNiCReVeNgE , ΤΑ ΝΕΑ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

H Ντόρα έψαχνε το Γιώργο για να του επιδώσει την πρόταση Νίμιτς αλλά ο Γιώργος έλειπε. Οταν ήρθε ο Γιώργος και έψαχνε τη Ντόρα για να του επιδώσει την πρόταση Νίμιτς, η Ντόρα είχε δουλειά (ΚΥΣΕΑ μου φαίνεται ως λέγαται η δουελιά της). Να μη σας τα πολυλογώ, δε ξέρω αν βρεθήκανε Ντόρα και Γιώργος, εγώ έχω στα χέρια μου την πρόταση του κου Μ. Νίμιτς, για τα Σκόπια ή ΦΥΡΟΜ: "Μακεδονία στα Βόρεια της Δημοκρατίας".

3 σχόλια:

Albus Genius είπε...

Μπές λίγο στο google να δεις τί όνομα έχει στους χάρτες, για να δείς και που πάει αυτή η πολιτική.

phlou...flis είπε...

@Albus Genius: καλύτερο από τη δική μου εκδοχή;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=H8xg72VCPe8

Κι ένα βιντεάκι για τις γιορτές!